Zurück

Honda, CRX II, 88-91 / Frontkotflügel - breiter CRX ED9, Civic CG4

Tip
Neuteile

HONDA CRX FIBERGLASS PART. Geringes Gewicht, Flexibilität, Haltbarkeit, durch das Verbinden von Verbundmaterialien und präzise manuelle Produktion.

Ausführliche Beschreibung
Wählen Design:
ID: CRX-FF|G
214,88 Eur ohne MwSt
260 Eur incl. MwSt
St
ID: CRX-FF|GB
343,80 Eur ohne MwSt
416 Eur incl. MwSt
St
ID: CRX-FF|P
515,70 Eur ohne MwSt
624 Eur incl. MwSt
St
Drucken Produkt weiterempfehlen
Honda CRX II 88-91

Frontkotflügel - breiter - Paar

RARE PART

  • breiter etwa  4-6cm
  • Original Montagepunkte/strong>

 

For:
Honda CRX ED9 1988-1991
Honda CIVIC 4G Hatchback 1988-1991

 

>>>> warum Motoforza?

  • Hochwertiger bewährten Serie MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfekte Passform, Flexibilität, Haltbarkeit
  • Mehrere Schichten von Kevlar-Carbon-Verstärkungen für extra Haltbarkeit 
  • Glatte Oberfläche konforme Beschichtung, pin-Loch frei.
  • Unsere Teile sind viel leichter und viel billiger als ABS Originalteile

Ihre Frage

Sie haben es nicht in der Beschreibung, was Sie brauchen? Kontaktieren Sie uns.

GFK - Fiberglas

Basic and cheapest version is GFK fiberglass. Thanks to the precision of employees in handmade production and the emphasis on the quality of these products, they have perfect flexibility, durability and low weight. Composition - UV stable white gelcoat (not paint), fiberglass mat and fiberglass cloth impregnated with resin. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon layers as needed, or Coremat for the seats. Parts are flexible and have a smooth surface. Are made for painting.

Why GFK- fiberglass? For example those who want to put fairings on for the circuit at low cost. Or inexpensively replace a precious piece (broken) original.




GFK - Farbiges

Composition - UV stable gelcoat - colored (black RAL 9005), fiberglass mat and fiberglass cloth impregnated with resin. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon or Coremat for the seats. Parts are flexible and have a smooth and polished surface. There is no need to paint! 

Why GRP - colored fiberglass? - Nice polished parts, for those who want to save for the paintjob if they fit accessory in black. After hitting with for example Gravel, the part remains black of the damaged place.




Performance

 Performance versionWith these products, we focus on the lowest weight, while maintaining maximum flexibility and abrasion resistance. Composition - Carbon-Kevlar fabric into the white gelcoat. This design was developed based on testing and requirements of the elite teams in the prestigious series of races. In terms of prices of comparable economical alternative to carbon parts. They are lighter than GFK parts. Parts are not polished, so that it easily painted. The material used Kevlar-Carbon, Carbon, white gelcoat and resin. Coremat for the seats. 

Why chooseer Performance? - As the name, parts for high performance best ratio quality, price, low weight. More flexible, more resilient for longer life than GFK parts, cheaper than the market more expensive Carbon parts. Weight and functionality comparable to carbon parts..




  • Geringes Gewicht, Flexibilität, Haltbarkeit, durch das Verbinden von Verbundmaterialien und präzise manuelle Produktion.
  • Nur für Sportgebrauch
     
  • Unsere Verkleidungen haben Befestigungspunkte die sie benutzen können und die meisten Teile haben schon die Bohr punkte sind schon eindeutig angegeben auf der Verkleidung.
     
  • Dank der vorgeschlagenen Konstruktion und die Aufteilung der Verkleidung auf weniger Teile als die orig. ABS-Kunststoff wesentlich einfacher Montage.
© 2018 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone