Zurück

Kawasaki, ZX-6R Ninja, 636 2013- / Komplettsatz 5-teilig Racing - CONVERSION SET ZX6R 2012

Tip
Neuteile

Komplettsatz 5-teilig Racing. Attraktiver Preis im Vergleich zu Teilen gekauft separat.
4-6 (Schnell) Verschlüsse sind erforderlich, um das Oberteil und das Unterteil zu verbinden.

Ausführliche Beschreibung
Wählen Design:
ID: K636-CSR13|G
483,47 Eur ohne MwSt
585 Eur incl. MwSt
St
ID: K636-CSR13|GR
608,21 Eur ohne MwSt
735,93 Eur incl. MwSt
St
ID: K636-CSR13|P
1 160,33 Eur ohne MwSt
1 404 Eur incl. MwSt
St
Drucken Produkt weiterempfehlen
Kawasaki ZX-6R Ninja 636 2013-

Komplettsatz 5-teilig Racing - CONVERSION SET ZX6R 2012 enthält:

Konvertieren Sie ZX6R 09-12 auf 636 2013 - 

Komplettsatz - 5-Teilig Racing beinhaltet :

  • 1x Oberteil racing - gross ZX6R 2009-2012
  • 1x Verkleidungsholder ZXR6 2009-2012
  • 1x Luft Kanal ZX6R 2009-2012
  • 1x Unterteil ZX6R 2009-2012
  • 1x Höcker Racing geschlossen (für Moosgummi) ZX6R 2009-2012
  • 1x Zusatzteil ZX6R 2009-2012

Attraktive Preise im Vergleich zu Einzelteile separat Kauf.

>>>> warum Motoforza?

  • Hochwertiger bewährten Serie MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfekte Passform, Flexibilität, Haltbarkeit
  • Mehrere Schichten von Kevlar-Carbon-Verstärkungen für extra Haltbarkeit 
  • Glatte Oberfläche konforme Beschichtung, pin-Loch frei.
  • Unsere Teile sind viel leichter und viel billiger als ABS Originalteile

Ihre Frage

Sie haben es nicht in der Beschreibung, was Sie brauchen? Kontaktieren Sie uns.

GFK - Fiberglas

Basic and cheapest version is GFK fiberglass. Thanks to the precision of employees in handmade production and the emphasis on the quality of these products, they have perfect flexibility, durability and low weight. Composition - UV stable white gelcoat (not paint), fiberglass mat and fiberglass cloth impregnated with resin. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon layers as needed, or Coremat for the seats. Parts are flexible and have a smooth surface. Are made for painting.

Why GFK- fiberglass? For example those who want to put fairings on for the circuit at low cost. Or inexpensively replace a precious piece (broken) original.




GFK Racing

Lightweight version GRP. This design was developed on testing and requirements of the elite teams in the prestigious race series. With these products, we focus on the lowest weight, while maintaining maximum flexibility. They are lighter than conventional GRP parts. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon or Coremat for the seats. The material used fiberglass, Kevlar-Carbon, white or transparent gel and resin.

Why GFK - fiberglass Racing? - For anyone who wants to reduce the weight to the maximum. Weight comparable to carbon parts. Suitable for racing teams or individuals, which paint their racing fairings.




Performance

 Performance versionWith these products, we focus on the lowest weight, while maintaining maximum flexibility and abrasion resistance. Composition - Carbon-Kevlar fabric into the white gelcoat. This design was developed based on testing and requirements of the elite teams in the prestigious series of races. In terms of prices of comparable economical alternative to carbon parts. They are lighter than GFK parts. Parts are not polished, so that it easily painted. The material used Kevlar-Carbon, Carbon, white gelcoat and resin. Coremat for the seats. 

Why chooseer Performance? - As the name, parts for high performance best ratio quality, price, low weight. More flexible, more resilient for longer life than GFK parts, cheaper than the market more expensive Carbon parts. Weight and functionality comparable to carbon parts..




Ein Komplettsatz Racing für Rennstrecke, die für den Austausch der Original-ABS-Kunststoffen.

  • Das Oberteil und Unterteil sind nicht mit den Original Teilen kompatibel, nur sich selbst zueinander.
  • Geringes Gewicht, Flexibilität, Haltbarkeit, durch das Verbinden von Verbundmaterialien und präzise manuelle Produktion.
  • Mehrere Schichten von Kevlar-Carbon-Verstärkungen für Extrahaltbarkeit.
  • Oberteil passt mit OEM-Verkleidungsscheiben.
  • Alle Racing Unterteile / Ölwannen : folgen Sie den technischen Vorschriften und sie kann bis zu 4L/4QT Öl auffangen.

Höcker racing geschlossen für Moosgummi :

  1. Muss mit einem Moosgummi verwendet werden. Ermöglicht Fahrer einen niedrigeren Schwerpunkt, daher kann es eine Leistungssteigerung hervorrufen.
  2. Kevlar-Carbon verstärkte Montage Bereichen bieten herausragende Verstärkung.
  3. Special Coremat Verstärkung von der Unterseite des Höckers bietet einebessere Härte und Haltbarkeit.

Vorteile 3-teilig Set :

  • Einfachere Installation
  • Schnellere Montage / Demontage des gesamten vorderen Teil der Verkleidung
  • Die geringere Anzahl (schnellen) Schrauben zu montieren
  • Thanks to the same "chassis" (frame and rear swing-arm and rear frame) it is possible to install a ZX6R 2009-2012 fairings on the model & nbsp; 636 2013-.
     
  • In this conversion, it is necessary to replace the original tachometer holder (front bracket) and airduct also for parts from the ZX6R model 09-12. We supply these parts in this set.

    - The only mantle modification on fairings is necessary to fit the tank cover in the front, which we will also prepare for you if you order tank cover from us.
    - common  adjustment of the bottom part, for example, using an Akrapovic exhaust where you need to cut out (cut a larger opening at the end of the lower part, on right part)
    - As an additional standard adjustment like most other models, it is necessary to cut the original underlay plastic that holds the battery etc. in the original it is too wide for a 1-piece racing seat. (the plastic must be cut as it is on the photo, longitudinally according to the underframe frame)
  • 4-6 Schnellverschlüße sind erforderlich, um das Oberteil und das Unterteil zu verbinden.
     
  • Unsere Verkleidungen haben Befestigungspunkte die sie benutzen können und die meisten Teile haben schon die Bohr punkte sind schon eindeutig angegeben auf der Verkleidung.
     
  • Dank der vorgeschlagenen Konstruktion und die Aufteilung der Verkleidung auf weniger Teile als die orig. ABS-Kunststoff wesentlich einfacher Montage.

 

Installationsanweisungen, Hinweisen, Tipps für die Installation finden Sie hier >>>

© 2018 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone