Zurück

Ducati, 998, 2002 / Oberteil strada - klein

Oberteil Strada - klien mit Auschnitt für Scheinwerfer . Geringes Gewicht, Flexibilität, Haltbarkeit, durch das Verbinden von Verbundmaterialien und präzise manuelle Produktion. Mehrere Schichten von Kevlar-Carbon-Verstärkungen für Extrahaltbarkeit.

Ausführliche Beschreibung
Wählen Design:
ID: D9-1SMV02|G
80,17 Eur ohne MwSt
97 Eur incl. MwSt
St
ID: D9-1SMV02|C
241,30 Eur ohne MwSt
291,97 Eur incl. MwSt
St
ID: D9-1SMV02|KK
241,30 Eur ohne MwSt
291,97 Eur incl. MwSt
St
Drucken Produkt weiterempfehlen
Ducati 998 2002

Oberteil Strada - klein, nur kompatibel mit Seitenteile und die Ölwanne Motoforza

  • Oberteil STRADA - Teil mit Ausschnitt für den Scheinwerfer. Durch Modelle, in denen es notwendig, Halterungen für Scheinwerfer in den oberen Teil zu installieren ist notwendig, um zu uns zu liefern original Scheinwerfer inkl. nicht-beschädigten Originalhalter.
  • Preis für die Installation der Gegenposten von Haltern in den oberen Teil 40, -EUR

>>>> warum Motoforza?

  • Hochwertiger bewährten Serie MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfekte Passform, Flexibilität, Haltbarkeit
  • Mehrere Schichten von Kevlar-Carbon-Verstärkungen für extra Haltbarkeit 
  • Glatte Oberfläche konforme Beschichtung, pin-Loch frei.
  • Unsere Teile sind viel leichter und viel billiger als ABS Originalteile

Ihre Frage

Sie haben es nicht in der Beschreibung, was Sie brauchen? Kontaktieren Sie uns.

GFK - Fiberglas

Basic and cheapest version is GFK fiberglass. Thanks to the precision of employees in handmade production and the emphasis on the quality of these products, they have perfect flexibility, durability and low weight. Composition - UV stable white gelcoat (not paint), fiberglass mat and fiberglass cloth impregnated with resin. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon layers as needed, or Coremat for the seats. Parts are flexible and have a smooth surface. Are made for painting.

Why GFK- fiberglass? For example those who want to put fairings on for the circuit at low cost. Or inexpensively replace a precious piece (broken) original.




Carbon

 These products consist of a transparent gelcoat and carbon fabric and resin used here is different than GRP parts. The components are lightweight and stronger than GRP. Weight reduction compared to GRP is about 30-50%. The parts are polished to a high gloss, for the carbon fiber to stand out. Note: (Engine covers, frame covers, swing arm covers - first layer Carbon (black fabric) + additional layers of Kevlar-Carbon). 

Why Carbon design? - For fans of Carbon. Low weight and hardness. In this embodiment, we place extreme emphasis on the surface and visible layer so as to stand out preferably carbon cloth. Suitable for showbikes. Highly polished. Parts also don’t need any paint. At the frame, swing-arm, engine and other small covers using multiple layers of carbon and Kevlar-Carbon achieved extreme hardness of the product.




Kevlar-Carbon

 Para-aramid fiber whose properties are high abrasion resistance. These products consist of a transparent gelcoat, Kevlar fabric, which is carbon-laced (Kevlar-Carbon) against yellow-black color product. There is also used another kind of resin than fiberglass. In this embodiment, we place extreme emphasis on the surface and visible layer so as to stand out preferably carbon cloth. Suitable for showbike. Highly polished. Parts don’t need any paint.

This material is used on reinforcements in exposed places our products. 

Why Kevlar-Carbon finish? - For those who want to be different! The components are lightweight, stronger and least susceptible to abrasion from all versions.




  • Geringes Gewicht, Flexibilität, Haltbarkeit, durch das Verbinden von Verbundmaterialien und präzise manuelle Produktion.
     
  • Mehrere Schichten von Kevlar-Carbon-Verstärkungen für Extrahaltbarkeit.
     
  • Das Oberteil und Unterteil sind nicht mit den Original Teilen kompatibel, nur sich selbst zueinander.
  • 6-8 Schnellverschlüße sind erforderlich, um das Oberteil und Seitenteile zu verbinden
     
  • 10-12 Schnellverschlüße sind erforderlich, um das Oberteil, Seitenteile und Ölwanne zu verbinden.
     
  • Unsere Verkleidungen haben Befestigungspunkte die sie benutzen können und die meisten Teile haben schon die Bohr punkte sind schon eindeutig angegeben auf der Verkleidung.
     
  • Dank der vorgeschlagenen Konstruktion und die Aufteilung der Verkleidung auf weniger Teile als die orig. ABS-Kunststoff wesentlich einfacher Montage.

 

Installationsanweisungen, Hinweisen, Tipps für die Installation finden Sie hier >>>

© 2018 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone