Suzuki TL 1000 R 1998-2002Ölwanne racing

Suzuki TL 1000 R 1998 1999 2000 2001 2002

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GFK - Fiberglas
GFK Racing
Performance

Code: S1TL-OV|G

Preis ohne MwSt.: 115,00 

Code: S1TL-OV|GR

Preis ohne MwSt.: 161,00 

Code: S1TL-OV|P

Preis ohne MwSt.: 276,00 

Suzuki TL 1000 R 1998-2002  Ölwanne racing, GFKOlejová vana racing
Suzuki TL 1000 R 1998-2002  Ölwanne racing, GFK
Suzuki TL 1000 R 1998-2002  Ölwanne racing, GFK
  • Hohe Qualität langlebiges Produkt erwies sich von allem am besten.
  • Flexibl für eine einfache Installation.
  • Kevlar-Carbon verstärkte Bereiche für außergewöhnliche Festigkeit.
  • Unsere Verkleidungen werden mit einem weißen Gel-Coat gefertigt, die bearbeitet werden kann, grundiert und lackiert oder geschliffen und sofort Lackiert werden kann.
  • Unsere Verkleidungen haben Befestigungspunkte und die meisten Teile haben schon die Bohrpunkte sind eindeutig angezeichnet auf der Verkleidung.
  • Unsere Verkleidungen sind leichter als ABS-Teile und damit ist es ein besseres Produkt.

Installation oder Technische Anmerkung:

  • Alle geschlossene Unterteile / Ölwanne entsprechen der internationalen Vorschriften und kann 4L/4QT des Öls abfangen.
  • 6 Schnellverschlüsse sind erforderlich, um den Seitenteilen und die Ölwanne zu verbinden.

Karbon oder Kevlar-Karbon :

  • Beständigkeit von Kohlenstoff ist garantiert. UV-Schutz für das Nicht verblassen und Glanz-Optik - von allen unseren Carbon Produkten.

MOTOFORZA Empfehlungen:

  • Schnellverschlüsse mit D-Ring, sind für die Montage der Verkleidungsteile für leichte und schnelle Installation oder Deinstallation empfehlenswert.
  • Wärme-Folie - Schützen Sie Ihren Krümmer vor  Wärme Verfärbung. Schützen sie die Verkleidungsteile vor Verbrennungen!

 

Materialien / Design

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GFK - Fiberglas

Basic and cheapest version is GFK fiberglass. Thanks to the precision of employees in handmade production and the emphasis on the quality of these products, they have perfect flexibility, durability and low weight. Composition - UV stable white gelcoat (not paint), fiberglass mat and fiberglass cloth impregnated with resin. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon layers as needed, or Coremat for the seats. Parts are flexible and have mostly a smooth surface. Are made for paint job.
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Why GFK- fiberglass? For example those who want to put fairings on for the circuit at low cost. Or inexpensively replace a precious piece (broken) original.

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GFK Racing

Lightweight version GRP-fiberglass. This design was developed on testing and requirements of the elite teams in the prestigious race series. With these products, we focus on the lowest weight, while maintaining maximum flexibility. They are lighter than standard GRP parts. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon or Coremat for the seats. The material used fiberglass, Kevlar-Carbon, white gelcoat and resin.
Why GFK - fiberglass Racing? - For anyone who wants to reduce the weight to the maximum. Weight comparable to carbon parts. Suitable for racing teams or individuals. Made for paint job.

Video

Performance

With these products, we focus on the lowest weight, while maintaining maximum flexibility and abrasion resistance. Composition - Carbon-Kevlar fabric into the white gelcoat. This design was developed based on testing and requirements of the elite teams in the prestigious series of races. In terms of prices of comparable economical alternative to carbon parts. They are lighter than GFK parts. Made for paint job. The material used Kevlar-Carbon, Carbon, white gelcoat and resin. Coremat for the seats. 
Why choose Performance? - As the name, parts for high performance best ratio quality, price, low weight. More flexible, more resilient for longer life than GFK parts, cheaper than the market more expensive Carbon parts. Weight and functionality comparable to carbon parts..

Installation

  • 10-12 Schnellverschlüße sind erforderlich, um das Oberteil, Seitenteile und Ölwanne zu verbinden.
  • Unsere Verkleidungen haben Befestigungspunkte die sie benutzen können und die meisten Teile haben schon die Bohr punkte sind schon eindeutig angegeben auf der Verkleidung.
  • Dank der vorgeschlagenen Konstruktion und die Aufteilung der Verkleidung auf weniger Teile als die orig. ABS-Kunststoff wesentlich einfacher Montage.

Installationsanweisungen, Hinweisen, Tipps für die Installation finden Sie hier >>>

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