Zurück

Honda, CRX II, 1988-1991 / Racing Hood - raised CRX ED9, Civic CG4 - VERKAUF -15%

Aktion
%

HONDA CRX FIBERGLASS PART. Geringes Gewicht, Flexibilität, Haltbarkeit, durch das Verbinden von Verbundmaterialien und präzise manuelle Produktion.
Honda, CRX II: 1988, 1989, 1990, 1991

Ausführliche Beschreibung
Wählen Design:
ID: CRX-Ks|G
194,21 Eur ohne MwSt
235 Eur incl. MwSt
St
Drucken Produkt weiterempfehlen Versandkosten
Honda CRX II 1988-1991

Racing rised Hood

Supplied without cutouts! We can supply also with vetns for more cooling engine (check image 3, 7)

RARE PART

  • rised about  2,5cm
  • sutiable for SWAPs.
  • we can supply with vents, or without (make a note when you buying)
  • with bracket for original key lock, (we can supply alsowithout), make a note when you buying.

Supplied with inside racing reinforcement
 

For:
Honda CRX ED9 1988-1991
Honda CIVIC 4G Hatchback 1988-1991

 

>>>> warum Motoforza?

  • Hochwertiger bewährten Serie MotoGP, WSBK, IDM, IRC, TT
  • Perfekte Passform, Flexibilität, Haltbarkeit
  • Mehrere Schichten von Kevlar-Carbon-Verstärkungen für extra Haltbarkeit 
  • Glatte Oberfläche konforme Beschichtung, pin-Loch frei.
  • Unsere Teile sind viel leichter und viel billiger als ABS Originalteile

Ihre Frage

Sie haben es nicht in der Beschreibung, was Sie brauchen? Kontaktieren Sie uns.

GFK - Fiberglas

Basic and cheapest version is GFK fiberglass. Thanks to the precision of employees in handmade production and the emphasis on the quality of these products, they have perfect flexibility, durability and low weight. Composition - UV stable white gelcoat (not paint), fiberglass mat and fiberglass cloth impregnated with resin. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon layers as needed, or Coremat for the seats. Parts are flexible and have a smooth surface. Are made for painting.

Why GFK- fiberglass? For example those who want to put fairings on for the circuit at low cost. Or inexpensively replace a precious piece (broken) original.




  • Geringes Gewicht, Flexibilität, Haltbarkeit, durch das Verbinden von Verbundmaterialien und präzise manuelle Produktion.
     
  • Nur für Sportgebrauch
  • Unsere Verkleidungen haben Befestigungspunkte die sie benutzen können und die meisten Teile haben schon die Bohr punkte sind schon eindeutig angegeben auf der Verkleidung.
     
  • Dank der vorgeschlagenen Konstruktion und die Aufteilung der Verkleidung auf weniger Teile als die orig. ABS-Kunststoff wesentlich einfacher Montage.
© 2020 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone