Zurück

Yamaha, YZF R-1, 15-18 (R1M) / Ram air Kanäle RACING Version 2 (SBK)

Tip
Neuteile

Es verbessert die Aufnahme der Luft in den Motor durch 20-30 %, der ungefähr 2-3 PS hinzufügt. SBK-Race-Design (bei den meisten Modellen, Empfohlenes Zubehör für Verkleidung).

Ausführliche Beschreibung
Wählen Design:
ID: Y1-5215|G
38,84 Eur ohne MwSt
47 Eur incl. MwSt
St
ID: Y1-5215|GB
50,50 Eur ohne MwSt
61,10 Eur incl. MwSt
St
ID: Y1-5215|C
95,86 Eur ohne MwSt
116 Eur incl. MwSt
St
ID: Y1-5215|KK
95,86 Eur ohne MwSt
116 Eur incl. MwSt
St
Drucken Produkt weiterempfehlen
Yamaha YZF R-1 15-18 (R1M)

Zentral Ram-air Kanäle

  • Luftkanal RACING Version 2 (SBK) mit erhöhtem Durchmesser
     
  • Besserer Luftstrom und besserer mittlerer Geschwindigkeitsbereich (RPM) am Motor

Für NEUE Renn Verkleidungshlater Motoforza ID: (Y1-D15)

 

  • Es verbessert die Aufnahme der Luft in den Motor durch 20-30 %, der ungefähr 2-3 PS hinzufügt.
     
  • SBK-Race-Design (bei den meisten Modellen)
     
  • Luftrohre und Airboxen sind viel preiswerterer, und als Ersatz für die ursprünglichen Luftrohre.
     
  • Sie sind hergestellt aus einem Stück, das es leichter macht, sie zu installieren und sogar während des Rennens zu wechseln.
     
  • Eine Carbon-Version hat eine bedeutende Gewichtsreduzierung im Vergleich zu den ursprünglichen Teilen und verbessert das ästhetische Äußere eines Motorrades.

Ihre Frage

Sie haben es nicht in der Beschreibung, was Sie brauchen? Kontaktieren Sie uns.

GFK - Fiberglas

Basic and cheapest version is GFK fiberglass. Thanks to the precision of employees in handmade production and the emphasis on the quality of these products, they have perfect flexibility, durability and low weight. Composition - UV stable white gelcoat (not paint), fiberglass mat and fiberglass cloth impregnated with resin. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon layers as needed, or Coremat for the seats. Parts are flexible and have a smooth surface. Are made for painting.

Why GFK- fiberglass? For example those who want to put fairings on for the circuit at low cost. Or inexpensively replace a precious piece (broken) original.




GFK - Farbiges

Composition - UV stable gelcoat - colored (black RAL 9005), fiberglass mat and fiberglass cloth impregnated with resin. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon or Coremat for the seats. Parts are flexible and have a smooth and polished surface. There is no need to paint! 

Why GRP - colored fiberglass? - Nice polished parts, for those who want to save for the paintjob if they fit accessory in black. After hitting with for example Gravel, the part remains black of the damaged place.




Carbon

 These products consist of a transparent gelcoat and carbon fabric and resin used here is different than GRP parts. The components are lightweight and stronger than GRP. Weight reduction compared to GRP is about 30-50%. The parts are polished to a high gloss, for the carbon fiber to stand out. Note: (Engine covers, frame covers, swing arm covers - first layer Carbon (black fabric) + additional layers of Kevlar-Carbon). 

Why Carbon design? - For fans of Carbon. Low weight and hardness. In this embodiment, we place extreme emphasis on the surface and visible layer so as to stand out preferably carbon cloth. Suitable for showbikes. Highly polished. Parts also don’t need any paint. At the frame, swing-arm, engine and other small covers using multiple layers of carbon and Kevlar-Carbon achieved extreme hardness of the product.




Kevlar-Carbon

 Para-aramid fiber whose properties are high abrasion resistance. These products consist of a transparent gelcoat, Kevlar fabric, which is carbon-laced (Kevlar-Carbon) against yellow-black color product. There is also used another kind of resin than fiberglass. In this embodiment, we place extreme emphasis on the surface and visible layer so as to stand out preferably carbon cloth. Suitable for showbike. Highly polished. Parts don’t need any paint.

This material is used on reinforcements in exposed places our products. 

Why Kevlar-Carbon finish? - For those who want to be different! The components are lightweight, stronger and least susceptible to abrasion from all versions.




  • Verbessert die Leistung des Motorrades. Empfohlenes Zubehör für Rennverkleidung.

  • Basisausführung GFK ist ein wirtschaftlicher Ersatz für die teuren Originalluftführungen.

  • GFK - coloured - schwarz Fiberglas Gelcoats: Teil ist hand - poliert und somit muss nicht lackiert werden und kann direkt auf einem Motorrad montiert werden.

  • Die Luftkanäle sind in der Regel zwischen dem Rahmen und dem vorderen Oberteil ohne Verschrauben montiert. (wenn es notwendig ist, beispielsweise in der Verkleidung empfiehlt sich beispielsweise Kunststoff-Reißverschluss 3M attach)
     
  • Zentralen Luftleitungen werden auf ähnliche Art und Weise installiert ist, oder (meist an der Seite des Rahmens) verschraubt.
     
  • Für einige (ältere) Modelle von Motorrädern sind erforderlich, Kautschuk (Kunststoff) Verringerung der Einträge in den Rahmen oder in die Verkleidung. Wenn Sie dies nicht tun, müssen Sie beispielsweise definieren, mit einem Gummiband oder "amerikanischen" schwarzem Klebeband. 
     
  • Die Teile werden in einem Stück für maximale Einfachheit und vernünftigen Preis gemacht

 

Installationsanweisungen, Hinweisen, Tipps für die Installation finden Sie hier >>>

© 2018 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone