Zurück

UNI Halbverkleidung racing BMW, Honda, Kawasaki Z1, Z1R, KZ1000 usw

Aktion

Vordere Halbe Verkleidung für Oldtimer. Hergestellt aus hochwertigem Fiberglas (GFK) im weißen Gelcoat. Flexible. Mehrere Schichten von Matten und Gewebe. Oberfläche ist glatt, pin-Loch frei.

Ausführliche Beschreibung
Wählen Design:
ID: OU-K1000|G
78,51 Eur ohne MwSt
73,02 Eur ohne MwSt
88,35 Eur incl. MwSt
St
ID: OU-K1000|P
141,87 Eur ohne MwSt
171,67 Eur incl. MwSt
St
ID: OU-K1000|C
235,54 Eur ohne MwSt
285 Eur incl. MwSt
St
Drucken Produkt weiterempfehlen
  • Vorderen Halbverkleidung für Oldtimer - Vintage / Cafe Racer

Geeignet für verschiedene Modelle:

  • BMW
  • Honda
  • Kawasaki Z1, Z1R, KZ1000
  • Moto Guzzi
    und mehr

Abmessungen: Bild #4

>>>> Warum Motoforza?

  • Schöne Bearbeitung auch von innen.
  • Mehrere Schichten von Matten und Gewebe verkörpern Qualität Harz => Hervorragende Festigkeit und Flexibilität.
  • Fertig ist glatt, konforme Beschichtung, pin-Loch frei.
  • Die meisten unserer Teile sind Repliken von seltenen Originalteile in hochwertiger Verarbeitung.

Ihre Frage

Sie haben es nicht in der Beschreibung, was Sie brauchen? Kontaktieren Sie uns.

GFK - Fiberglas

Basic and cheapest version is GFK fiberglass. Thanks to the precision of employees in handmade production and the emphasis on the quality of these products, they have perfect flexibility, durability and low weight. Composition - UV stable white gelcoat (not paint), fiberglass mat and fiberglass cloth impregnated with resin. In the stressed and susceptible places to break the parts are reinforced by Kevlar-Carbon layers as needed, or Coremat for the seats. Parts are flexible and have a smooth surface. Are made for painting.

Why GFK- fiberglass? For example those who want to put fairings on for the circuit at low cost. Or inexpensively replace a precious piece (broken) original.




Performance

 Performance versionWith these products, we focus on the lowest weight, while maintaining maximum flexibility and abrasion resistance. Composition - Carbon-Kevlar fabric into the white gelcoat. This design was developed based on testing and requirements of the elite teams in the prestigious series of races. In terms of prices of comparable economical alternative to carbon parts. They are lighter than GFK parts. Parts are not polished, so that it easily painted. The material used Kevlar-Carbon, Carbon, white gelcoat and resin. Coremat for the seats. 

Why chooseer Performance? - As the name, parts for high performance best ratio quality, price, low weight. More flexible, more resilient for longer life than GFK parts, cheaper than the market more expensive Carbon parts. Weight and functionality comparable to carbon parts..




Carbon

 These products consist of a transparent gelcoat and carbon fabric and resin used here is different than GRP parts. The components are lightweight and stronger than GRP. Weight reduction compared to GRP is about 30-50%. The parts are polished to a high gloss, for the carbon fiber to stand out. Note: (Engine covers, frame covers, swing arm covers - first layer Carbon (black fabric) + additional layers of Kevlar-Carbon). 

Why Carbon design? - For fans of Carbon. Low weight and hardness. In this embodiment, we place extreme emphasis on the surface and visible layer so as to stand out preferably carbon cloth. Suitable for showbikes. Highly polished. Parts also don’t need any paint. At the frame, swing-arm, engine and other small covers using multiple layers of carbon and Kevlar-Carbon achieved extreme hardness of the product.




Teiletyp - Halbverkleidung Oldtimer - Cafe Racer,   Platzierung auf Motorrad - Vorne

Oberfläche ist glatt, Pin-Loch frei.

Nicht mit Klammern und Schrauben kommen.

  • Unsere Oldtimer Teile sind aus Fiberglas (GFK) hergestellt, aus mehreren Schichten Matte und Stoff mit hochwertigen Harz => ausgezeichnete Steifigkeit und Flexibilität gesättigt.
  • Zusätzlich Version "Performance" - Kevlar-Carbon-in weißen Gelcoat. Diese Version vereint die zusätzliche Haltbarkeit, vollkommene Flexibilität und geringes Gewicht.
  • UV-stabil weißen Gelcoat von beiden Versionen können unter Wasser geschliffen werden, gesprüht Füllstoff und mit Farbe besprüht oder unter Wasser geschliffen und im Notfall gesprüht.
  • Karbon - Einige Teile Brauch in der Carbon-Hochglanz hergestellt, um die Struktur des Kohlefasergewebe zu markieren, ohne die Notwendigkeit für die Malerei.

Aufgrund der Tatsache, dass in den meisten Verwendungszwecken Höcker auf die Builds und Modifizierung, ist es notwendig, Montage Verkleidung auf dem Motorrad und stellen Sie dann Höcker Klammern.

 

Installationsanweisungen, Hinweisen, Tipps für die Installation finden Sie hier >>>

© 2018 Motoforza spol, s r.o. Foreveryone